به عنوان مثال : فردی در پایان مهلت اجاره 10 روزه بازی‌های خود که 100 هزار تومان پرداخت کرده یعنی برای هر روز 10 هزار تومان، تمدید ۳ روزه ثبت می‌کند، پس برای 3 روز تمدید 5% از 30 هزار تومان کسر خواهد شد.
9 - ​​​​​​​گیم ناین هیچ گونه مسئولیتی در مقابل عودت زود هنگاه بازی ها قبل از اتمام مهلت اجاره ندارد و مبلغی بازگردانده نخواهد شد.

قوانین فروش مجدد اکانت بازی های پلی استیشن :
1 - در گیم ناین فقط اکانت هایی که از ما خریداری شده قابلیت فروش مجدد رو دارند و
کارمزد فروش مجدد 30 درصد میباشد.
2 - بخش فروش مجدد اکانت توسط فروشگاه گیم ناین صورت میگیرد اما در صورتی که کاربر برای اکانت خود مشتری داشته باشد باید به صورت کامل با پشتیبانی هماهنگی ایجاد کند ، در این مورد اگر کاربر خودسرانه عمل کند اکانت از گارانتی خارج میشود.
3 - گیم ناین هیچ گونه مسئولیتی در قبال افراد واسط و فروشندگان همکار ندارد.

4 - کسانیکه قصد فروش اکانت ظرفیت دوم یا سوم را دارند باید با هماهنگی پشتیبانی تلگرام و یا واتس اپ اکانت را از روی کنسول خود دی اکتیو کرده و پاک کنند بعد از این کار اکانت برای فروش مجدد در سایت قرار میگیرد.

​با تشکر از حسن انتخاب شما

« گیم ناین گارانتی کردن و پشتیبانی مادام العمر اکانت هارا وظیفه خود میداند، گارانتی تنها در صورتی باطل میشود که کاربر قوانین فروشگاه را رعایت نکند »

هر سرویس دهنده‌ای در دنیای واقعی و مجازی بر پایه یک سری قوانین و مقررات بنا شده است تا بتواند محیط عادلانه و بهتری برای مخاطبان خود ایجاد کند. به همین منظور ما در گیم ناین یک سری قوانین و مقررات را تنظیم و تدوین کرده ایم، که به شرح زیر آنها را توضیح خواهیم داد. دقت کنید عضویت در سایت و استفاده از آن، به منزله مطالعه و قبول قوانین و مقررات مربوطه است. گیم ناین در هر زمان بر اساس نیاز، سیاست‌های خود را تغییر میدهد، ممکن است بخش‌هایی از قوانین حذف و یا تغییر کند یا بندهایی به آن اضافه شود پس قبل از هر خرید لطفا قوانین را مطالعه کنید :

قوانین شارژ اکانت شخصی شما :
1 - در پرداخت های بین المللی و شارژ اکانت شخصی شما ، قبل از سفارش حتما چک کنید که اطلاعات اکانت و پسورد شما صحیح وارد شده باشد. در غیر این صورت انجام سفارش شما یا اشتباهی برای دیگری انجام خواهد شد یا با تاخیر همراه خواهد بود. پس لطفا حداکثر دقت در وارد کردن اطلاعات اکانت خود را داشته باشید! 
2 - 
پس از خرید موفق و شارژ حساب شما، امکان برگشت وجه وجود ندارد. به همین خاطر در خرید خود نهایت دقت را به کار بگیرید.
3 - خریدار موظف به ارائه اطلاعات تماس صحیح و دقیق می باشد در صورتی که اطلاعات تماس ارسال شده صحیح نباشد و گیم ناین امکان تماس با خریدار را جهت انجام سفارش وی نداشته باشد مسئولیت عدم انجام به موقع سفارش به عهده مشتری می باشد.
4 - قبل از سفارش آفر ها و پک های جم بازی اطمینان حاصل فرمایید پک یا آفر در حساب بازی شما موجود باشد و حداقل 24 ساعت از زمان آن باقی مانده باشد در صورتی که حجم سفارشات بالا باشد و کارشناسان گیم ناین نتوانند قبل از اتمام زمان آفرها یا موجود نبودن در حساب بازی شما سفارش را تکمیل کنند  گیم ناین مسولیتی ندارد و عواقب آن متوجه مشتری می باشد.
5 - 
خریدار قبول می کند با آگاهی کامل نسبت به سفارش در هر یک از بخش ها اقدام به سفارش گذاری نموده است و همچنین خریدار موظف است بعد از انجام سفارش خود نسبت به تغییر اطلاعات ارسالی خود (مانند پسورد و آی دی و .…) جهت افزایش امنیت اقدام نماید و هرگونه مشکل به دلیل کوتاهی خریدار از مسئولیت گیم ناین خارج می باشد.

قوانین اکانت بازی ها و اشتراک ها :
1 - 
اکانت ها به صورت ظرفیت بندی شده در دسترس شما قرار میگیرند و هر کاربر تنها اجازه استفاده از ویژگی های مخصوص به ظرفیت خود را دارد؛ ظرفیت اول و دوم باید پس از ورود اکانت و قراردادن بازی در حالت دانلود ، Sign Out کنند و عکس از این قسمت رو برای پشتیبانی ارسال کنند. همچنین ظرفیت سوم به هیچ عنوان نباید اکانت را اکتیو ( Activate ) کند و پس از نصب اکانت باید عکس از این قسمت برای پشتیبانی ارسال کند.
2 - خریدار اکانت ظرفیتی، به هیچ عنوان نباید تغییری در اکانت ایجاد کند در صورت مشاهده گارانتی از بین میره و اکانت از دسترس شما خارج شده و پولتون عودت داده نمیشه (تغییر مثل : عوض کردن ایمیل ، عوض کردن پسورد ، تغییر آنلاین آیدی ، تغییر نام اکانت ، برداشتن دو مرحله ای اکانت ، خرج کردن پول داخل اکانت و …)
3 - اکانت های ظرفیت دوم قابلیت انتقال به کنسول دیگر را نداشته مثلا اگر اکانت ظرفیت دوم برای کنسول PS4 خریداری کردین و بعدا کنسول خود را به PS5 ارتقا بدین امکان انتقال اکانت به PS5 وجود ندارد. اگر کنسول شما بطور مثال PS4 باشد و شما بخواهید اکانت رو به کنسول PS4 دیگری انتقال دهید باید حتما ابتدا با هماهنگی پشتیبانی سایت اکانت رو از روی کنسولتون دی اکتیو کنید در اینصورت میشه رو کنسول PS4 دیگر اکانت رو استفاده کنید.
4 - پلاس های ظرفیتی قابل اکتیو و بدون اکتیو، به هیچ وجه قابلیت فروش مجدد و آپگرید به پلن بالاتر ندارند.
5 - در مورد اکانت های کامل پلاس، یک اکانت ریجن ترکیه و یا اکراین که قیمت های مناسبتر و به صرفه تری رو ارائه میدن با مشخصات ایمیل و پسورد شما ایجاد میشود و تنها توسط ما اشتراک پلاس داخل اکانت فعال میشود. اکانت بطور کامل متعلق به شما میباشد و با دوست خود مشترک میتوانید استفاده کنید. با توجه به اینکه اکانت بطور کامل مال شما بوده و امکان تغییر ایمیل و پسورد و هر تغییر دیگری از طرف شما وجود دارد تمام مسئولیت حفظ اکانت از هک شدن، دزدی و مشکلات دیگه … بر عهده خریدار میباشد و از سوی سایت گیم ناین هیچ ضمانتی نمیشود تنها ضمانت در مورد مدت زمان اشتراک و قانونی بودن میباشد.
6 - اکانت ظرفیتی خریداری شده رو فقط روی یک کنسول میتونید استفاده کنید و امکان وارد کردن اکانت داخل سایت یا پلی استیشن اپ وجود ندارد.
7 - ممکن است قبل از تحویل اکانت، نیاز به احراز هویت باشد ( تصویر کارت ملی یا شناسنامه و کارت بانکی …)

8 - خریدار اکانت نباید تاریخچه چت و صحبت های خود با همکاران پشتیبانی گیم ناین را پاک کند و خدمات پشتیبانی فقط به عزیزانی که اطلاعات خرید و چت ها را داشته باشند ارائه می شود.
9 - با توجه به اینکه اکانت های ظرفیت اول گارانتی خاصی نداشته و دی اکتیو میشوند بعد خرید باید سریع وارد کنسول کنید و تنها 24 ساعت تایم دانلود دیتا دارند یعنی نمیشه شما اکانت ظرفیت اولی را خریداری کنید و بعد چند روز اکانت را وارد کنسول کنید. (24 ساعت از زمانی شروع میشه که اکانت را به شما تحویل بدهیم)
10 - 
تحویل اکانت های پیش خرید (Pre Order) زمان مشخصی ندارد ولی تا قبل از عرضه بازی، مشخصات اکانت در اختیار خریدار قرار میگیرد تا دیتای بازی را دانلود کرده و آماده بازی باشد.
11 - ​​​​​​​زمان تحویل اکانت ها در اکثر مواقع فوری میباشد، تنها در صورتی که یک بازی دارای تخفیف ویژه شده باشد و یا حجم سفارشات بازی بالا برود، تحویل زمانبر شده و ساعاتی طول میکشد.
12 - در خرید خود دقت کنید و اگه سوالی دارید قبل خرید از پشتیبانی تلگرام ما بپرسید چرا که امکان مرجوعی بدلیل پرداخت مالیات نیست.

گارانتی اکانت ها و اشتراک ها :
1 - بن شدن اکانت ها شامل گارانتی نمیباشد و ما هیچ گونه مسئولیتی در قبال تحریم ها و سیاست های سونی نخواهیم داشت و مبلغی عودت داده نمیشود و امکان فروش مجدد ندارند.
2 - اکانت های ظرفیت اول گارانتی ندارند البته این اکانت ها قانونی هستن و هیچ مشکلی برای کنسول ایجاد نمیکنند ولی به دلیل دی اکتیو شدن اکانت زمانیکه کنسول را به اینترنت وصل کنید ممکن است بازی قفل شود.
3 - ممکن است ما به دلایل امنیتی پسورد اکانت رو تغییر بدیم پسورد جدید به کسانیکه ظرفیت دوم و سوم خریداری کردند داده میشود.
4 - در صورت قفل شدن بازی ظرفیت دوم یا سوم ، پشتیبانی ما با ارائه راه حل هایی قفل بازی را باز میکند.
5 - با تمام شدن اشتراک پلاس ظرفیتی، گارانتی هم به پایان میرسد.
6 - کسانیکه اکانت ظرفیت سوم خریداری میکنند (بازی یا پلاس) با توجه به اینکه باید داخل اکانت تحویل داده شده بهشون بازی کنند، اجازه شارژ گیفت کارت و خرید بازی رو در داخل اکانت های تحویل داده شده از طرف ما رو ندارند و ما هیچ ضمانتی بابت مبالغ شارژ شده یا بازیهای خریداری شده نداریم.
7 - کسانی که ظرفیت سوم خریداری میکنند به هیچ عنوان نباید در چت ها از الفاظ رکیک و فحش و … استفاده کنند در صورت مشاهده یا اخطار دادن سونی گارانتی اکانت از بین رفته و اکانت از دسترس شما خارج شده و پولتون عودت داده نمیشه.
8 - 
پشتیبانی فروشگاه به صورت ۲۴ ساعته آنلاین میباشد لذا درصورت مشاهده هر گونه مشکل فنی برای اکانت ، خودسرانه عمل نکنید و با پشتیبانی در ارتباط باشید تا در سریع ترین زمان ممکن، ارور مربوطه رفع شود.


قوانین اجاره اکانت بازی های پلی استیشن :
1 - سفارشات اجاره اکانت بازی های پلی استیشن نهایتا تا یک ساعت بعد از تکمیل سفارش و در صورت تکمیل پروفایل کاربری تحویل داده میشود.
2 - برای راحتی حال مشتریان عزیز 24 ساعت زمان مهلت دانلود دیتای بازی ها به زمان اجاره ای اضافه میگردد. ( یعنی اگر فردی بازی را برای 72 ساعت اجاره کرده باشد ، موظف است حداکثر تا 96 ساعت بعد از تحویل اکانت ، نسبت به بازگرداندن اکانت اقدام کند.)
3 - بازگرداندن به موقع اکانت ها باعث افزایش اعتبار شما خواهد شد.
4 - 
گیم ناین مسئولیتی در برابر دانلود محتوای اجباری بازی‌ها ندارد. (آپدیت‌های اجباری به عهده اجاره کننده است).​​​​​​​ 
5 - گیم ناین مسئولیتی در برابر بَن (مسدود) شدن کنسول‌های هکی بعد از وارد کردن دیسک اورجینال ندارد.
6 -
تیم پشتیبانی فنی گیم ناین تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات شما انجام خواهد داد. اما مسئولیت استفاده از محصولات اجاره شده به عهده شخص اجاره کننده است. گیم ناین مسئولتی جهت چک کردن آپدیت بازی‌ها، حجم آپدیت‌ها ، اتصال به اینترنت و امثالهم ندارد. این موارد می‌بایست توسط شخص سفارش دهنده بررسی شوند .
7 - هرگونه استفاده تجاری از محصولات و بازی‌های کرایه شده از گیم ناین، پیگرد قانونی دارد. ​​​​​​​
8 - تمدید سفارشات در گیم ناین بر اساس فرمول تشویقی زیر محاسبه شده و از 5٪ الی 10٪ در نظر گرفته می شود.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش